
İlkokuldan Akran Zorbalığına Farkındalık
İlkokul Koordinatörü Sibel Aliş Seyithanoğlu, teması “Akran Zorbalığı” olan çalışmaların ilkokul öğretmenlerinin rehberliğinde 84 öğrenciyle, altı ay süren bir süreç sonucunda hazırlandığını belirtti. Seyithanoğlu, bu sürecin her aşamasında problem belirleme, çözüm üretme ve uygulama kısımlarının tamamen öğrenciler tarafından tasarlandığını ve bunun eğitsel anlamda büyük değer taşıdığını vurguladı.
Ortaokuldan Zeka Oyunlarıyla Üretim
Ortaokul Koordinatörü Mehmet Örsdemir ise, 30 beşinci ve altıncı sınıf öğrencisinin öğretmenleriyle birlikte “Akıl-Zeka Oyunları Tasarımı ve Eğitim Materyalleri” temalı özgün bir projeye imza attıklarını söyledi. Öğrencilerin önce farklı zeka oyunlarını tanıyarak kurallarını ve gelişimsel katkılarını öğrendiklerini belirten Örsdemir, ardından küçük gruplar hâlinde kendi zeka oyunlarını tasarlayıp sunduklarını ifade etti.
Sergiler ve Gösteriler Büyük İlgi Gördü
Etkinlik kapsamında:
• Akıl-Zeka Oyunları ve Eğitim Materyalleri Sergisi
• Akran Zorbalığı Temalı Resim Sergisi
• “Nohut Adam” Hikâye Kitabı Değerlendirmeleri
• Şapka ve Tişört Tasarımı
• Dans Gösterisi
• İşaret Dili ile Şarkı Sunumu
• Renkli kartlar, mantık bulmacaları, tahtalar ve strateji öğeleriyle oluşturulan oyunlar
yer aldı.
Okulun müzik öğretmeni tarafından hazırlanan müzik dinletisi de etkinliğe renk kattı. Program, protokol üyeleri, veliler ve katılımcılar tarafından büyük ilgi ve beğeniyle karşılandı.
Bilimsel ve Yaratıcı Yaklaşımın Adresi
Dağkent Kıroğlu Eğitim ve Sağlık Vakfı İlkokulu ve Ortaokulu, Harezmi Projesi ile eğitimde yenilikçi, yaratıcı ve bilimsel yaklaşımların başarılı bir örneğini sergileyerek adını bir kez daha duyurdu. Okul yönetimi, benzer projelerle öğrencilerin gelişimine katkı sunmaya devam edeceklerini belirtti.
































