
Haber: Sena Nur Porsuk
Bolu Belediyesi Nisan ayı ikinci birleşiminde alınan karara göre, öğrenci bileti 25 TL’den 30 TL’ye yükseltilirken, tam bilet ücreti ise 34 TL’den 44 TL’ye çıkarıldı.
Yapılan zam, özellikle öğrencilerin tepkisine neden oldu. Artan ücretlerin kendilerini zorladığını ifade eden öğrenciler, daha fazla tolerans gösterilmesi gerektiğini dile getirdi. Bir öğrenci, uygulamaya tepki göstererek şunları söyledi:
“Otobüsler zaten tıklım tıklım dolu. Buna rağmen bizden 30 lira alınacakmış. Bu nereye kadar gidecek bilmiyorum. Ben Ankara’da yaşıyorum, büyükşehir olmasına rağmen ulaşım 13 lira. Burada 30 lira olması çok fazla. Bu şekilde devam etmez.”




































