
İl Genel Meclis Başkanı Ekrem Çetinkaya, tamamlanma aşamasına gelen binayı gezdi, çalışmaları yerinde inceledi. Ziyaretini ise klasik bir açıklamayla değil, neşeli bir video ile duyurdu. Çetinkaya, sosyal medya hesabından paylaştığı görüntülere “Bir projenin daha sonuna gelindi. Aile Sosyal Hizmetler Müdürlüğü tamamlanmak üzere. Sabahlar olmasın” notunu düştü.
Paylaşılan videoda binadaki temizlik çalışmaları dikkat çekerken, yeni hizmet binasının kısa süre içinde kapılarını açması bekleniyor.































