
Ressam Mehmet Yücetürk Sanat Merkezi'nde sanatçı Büşra Çarıkcı'nın eserlerinden oluşan serginin açılışına Bolu Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Abdullah Alemdar, Necip Çarıkcı ve çok sayıda sanatsever katıldı. Renkli eserlerin yer aldığı sergi, ziyaretçiler tarafından tek tek ilgiyle incelendi. Sergi hakkında bilgi veren Büşra Çarıkcı, resim yapmanın kendisi için bir hobi olarak başladığını belirterek, "Güzel sanatlar mezunu değilim, benimki sadece bir hobi. Bu hobiyi bir hatıraya dönüştürmek istedim. Eşime, arkadaşlarıma hediyeler yapmak istedim. Buradaki resimlerin hepsinin ayrı bir hikâyesi var. Ben renkli ve canlı şeyleri çok severim. Renkli giyinirim, evim de hayatım da renklidir. İnsanların da bu renkliliği görmelerini istedim. Sergiyi baştan sona cıvıl cıvıl ve renkli tutmaya özen gösterdim" dedi.

































