
Haber: Barış GÜZELTÜRK
Kırmızı-beyazlı forma ve aksesuarlarıyla adeta bir sembol haline gelen Şimşek, eline aldığı
meşalelerle dikkat çekerken, “Adana Demirspor’u yeneceksiniz inşallah değil mi? 3 puan bizim!”
sözleriyle futbolculara seslendi. Bu anlar çevrede bulunan taraftarların da yoğun ilgisini çekti ve
ortaya renkli görüntüler çıktı.
Boluspor’a olan bağlılığıyla bilinen Beradiye Şimşek’in bu içten desteği, sadece futbolculara değil,
tribünlere de moral oldu. Karşılaşmadan gelen 3 puan ve ligde kalmanın garantilenmesi ise bu
coşkulu desteği taçlandırdı.
Yıllardır değişmeyen tutkusu ve enerjisiyle Boluspor taraftarının simge isimlerinden biri haline gelen
Şimşek, bir kez daha “gerçek taraftarlık” nasıl olur sorusuna sahada değil, yol kenarında verdiği
destekle cevap verdi.






























