Otobüsü Durdurdu, Takıma Moral Verdi

Boluspor’un en renkli ve en tanınan taraftarlarından Beradiye Şimşek, yine unutulmaz bir anıya imza attı. Yıllardır kırmızı-beyazlı ekibi iç sahada, deplasmanda demeden yalnız bırakmayan fanatik taraftar, Adana Demirspor maçı öncesinde takım otobüsünü durdurarak futbolculara moral verdi.

Otobüsü Durdurdu, Takıma Moral Verdi
A- A+ Paylaş
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
Reklam

Haber: Barış GÜZELTÜRK
Kırmızı-beyazlı forma ve aksesuarlarıyla adeta bir sembol haline gelen Şimşek, eline aldığı
meşalelerle dikkat çekerken, “Adana Demirspor’u yeneceksiniz inşallah değil mi? 3 puan bizim!”
sözleriyle futbolculara seslendi. Bu anlar çevrede bulunan taraftarların da yoğun ilgisini çekti ve
ortaya renkli görüntüler çıktı.
Boluspor’a olan bağlılığıyla bilinen Beradiye Şimşek’in bu içten desteği, sadece futbolculara değil,
tribünlere de moral oldu. Karşılaşmadan gelen 3 puan ve ligde kalmanın garantilenmesi ise bu
coşkulu desteği taçlandırdı.
Yıllardır değişmeyen tutkusu ve enerjisiyle Boluspor taraftarının simge isimlerinden biri haline gelen
Şimşek, bir kez daha “gerçek taraftarlık” nasıl olur sorusuna sahada değil, yol kenarında verdiği
destekle cevap verdi.

Reklam

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Manşet Haberler

Çok okunanlar
sanalbasin.com üyesidir