
Haber: Barış GÜZELTÜRK
Milli takımın kaptanı İbrahim Çolak, kamp sürecinin verimli geçtiğini belirterek hedeflerinin net
olduğunu vurguladı. Çolak, yılın ilk yarısına başarılı bir başlangıç yaptıklarını ifade ederek, “Asıl
hedefimiz yılın ikinci yarısında düzenlenecek Olimpiyat, Akdeniz Oyunları ve Dünya Şampiyonası.
Bu kampın amacı güç kazanmak, sınırlarımızı zorlamak ve en iyi şekilde hazırlanmak. Takım
olarak bu büyük organizasyonlarda madalya ve dereceler bekliyoruz” dedi.
Milli Takım Antrenörü Erdoğan Kapucu ise kampın federasyon açısından kritik bir süreç olduğuna
dikkat çekti. Avrupa ve Dünya Şampiyonası’nda kota hedeflediklerini belirten Kapucu, “Bu yıl
üçüncü periyot kampımızı yapıyoruz. Önümüzde Antalya kampı var. Amacımız Avrupa ve
Dünya’da derece alarak olimpiyatlarda da başarılı olmak” ifadelerini kullandı.
Kampın bir diğer antrenörü İbrahim Bulut da çalışmaların yoğun tempoda sürdüğünü söyledi.
Yeni ve tecrübeli sporcuların bir arada olduğu kampın güçlü bir takım oluşturma adına önemli
olduğunu belirten Bulut, “Hedefimiz Avrupa Şampiyonası’nda takım halinde ilk 13’e girmek ve
ardından Dünya Şampiyonası’nda dereceler elde etmek. Şu ana kadar güzel bir süreç
geçiriyoruz” dedi.
Türk cimnastiğinin yükselen grafiğine katkı sağlayacak kampın, sporcuların performansına
önemli ölçüde etki etmesi beklenirken, gözler şimdi Avrupa ve Dünya Şampiyonası’nda gelecek
madalyalara çevrildi.


































