Milli Cimnastikçilerimize Moral Ziyareti

Türkiye Cimnastik Federasyonu Başkanı Suat Çelen ile Gençlik ve Spor İl Müdürü Emrullah Güler, ilimizde kamp yapan Erkekler Artistik Cimnastik Milli Takımı’nı ziyaret etti.

Milli Cimnastikçilerimize Moral Ziyareti
A- A+ Paylaş
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
Reklam

Gerçekleşen ziyarette sporcular ve antrenörlerle bir araya gelen heyet, samimi bir ortamda sohbet ederek kamp süreci hakkında bilgi aldı. Gençlik ve Spor İl Müdürü Emrullah Güler, sporculara moral vermek amacıyla tatlı ikramında bulunurken, milli sporcuların motivasyonu dikkat çekti.
Yoğun tempoda çalışmalarını sürdüren milli takım sporcularının, uluslararası organizasyonlara en iyi şekilde hazırlanması hedeflenirken, yapılan ziyaretin takıma önemli bir moral kaynağı olduğu belirtildi.
Yetkililer, kamp sürecinin verimli geçmesi temennisinde bulunarak sporculara başarı dileklerini iletti. Emek veren antrenörlere de teşekkür edilirken, milli takımın yeni başarılara imza atacağına olan inanç vurgulandı.

Reklam

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Manşet Haberler

Çok okunanlar
sanalbasin.com üyesidir