Lidere Kaybettik Ama!..

İlimizi Erkekler Hentbol 1.Ligi’nde temsil eden Bağışçılar Vakfı Hentbolu Spor Kulübü, hafta sonunda namağlup lider Göztepe’ye evinde kaybetmesine rağmen play-off’u garantiledi.

Lidere Kaybettik Ama!..
A- A+ Paylaş
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
Reklam

Haber: Barış GÜZELTÜRK

Dün saat 15.00’te Karaçayır Spor Salonu’nda oynanan maçta temsilcimiz Bağışçılar Vakfı Hentbolu Spor Kulübü namağlup lider Göztepe SK takımını ağırladı. Burak Öztürk – Burak Can Ertürk hakem ikilisinin yönettiği maçın ilk yarısını İzmir ekibi 17-14 önde tamamladı. Temsilcimiz 2.yarıda farkı kapatmada başarılı olamayınca Göztepe maçtan 37-27 galip ayrılan taraf oldu. Ekibimiz bu yenilgiye rağmen play-off’lara yükselmeyi garantiledi.

Salon: Bolu Karaçayır

Bağışçılar Vakfı Hentbolu Spor Kulübü: Ali Tunahan, Semih Furkan, Necmettin Efe, Emirhan, Arda, Ömer Talha, Yusuf, Armağan Ömer, Davut, Salih, Deniz Yağız, Tolga, Ozan, Miraç Batuhan, Doğukan, Batuhan Özdemir

Antrenörler: Anıl Keser – Aynur Çolak

Göztepe SK: Ata, Doruk, Şevketcan, Onu, Efe, Gökhan, Batuhan, Nevzat Kerem, MecitCan, Burak Can, Feridun, Murat Berkay, Devrim, Mert Ali, Yiğit, Yusuf Mert

Antrenör: Gonca Nahçıvanlı

İY: 14-17 / MS: 27-37

Reklam

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Manşet Haberler

Çok okunanlar
sanalbasin.com üyesidir