Gıda, temizlik ve kozmetik TAMAM....Şimdi hedef yapı sektöründe %100 millilik oranına ulaşmak

Bolu ve Düzce'deki mağazalarında gıda, temizlik ve kozmetik ürünlerinde tamamen yerli ve milli ürünlere yer vererek Türkiye'ye örnek olan Yıltaş, yapı sektöründeki %85'lik milli ve yerli ürün oranını %99'a çıkaracak.

Gıda, temizlik ve kozmetik TAMAM....Şimdi hedef  yapı sektöründe %100 millilik oranına ulaşmak
A- A+ Paylaş
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
Reklam

Bölgenin yapı sektöründe öncü firmalarından olan Yıltaş, mağazalarında tamamen yerli ve milli ürünlerin yer aldığı market konseptini hayata geçirmişti. Bolu ve Düzce'deki mağazaların içerisinde yer alan yerli ve milli ürünlerin satıldığı marketler tüm ülkeye örnek olmuş, vatandaşlar tarafından büyük ilgi görmüştü. Yıltaş, gıda, temizlik ve kozmetikten sonra, yapı sektöründe %85 olan millilik oranını %99'a çıkarmak için çalışma başlattı. 

Yıltaş Mağazacılık'tan yapılan açıklamada, “2022 yılında, gıda temizlik ve kozmetikte başlattığımız ‘Milli Sermaye Yerli Ürün’ satış politikamızdan ödün vermeksizin yolumuza emin adımlarla devam ediyoruz. Bu çerçevede gıda, temizlik ve kozmetik alanında tamamen yerli ürün gamımızı, yapı bölümüzde de %85'ten yıl sonuna kadar %99'a çıkarmayı hedefliyoruz. Bu yolda bizlere desteklerini hiç bir zaman esirgemeyen vatandaşlarımıza teşekkür ederiz” ifadeleri kullanıldı.

 

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Manşet Haberler

Çok okunanlar
sanalbasin.com üyesidir