
Başkan Uç mesajında, Minisker’i ve yeni yönetim kurulunu tebrik ederek şu ifadelere yer verdi: “Bolu Gazeteciler Cemiyeti’nin Olağan Genel Kongresi sonucunda yeniden başkanlığa seçilen Mert Minisker’i ve göreve gelen yeni yönetim kurulunu tebrik ediyorum. Basın mensuplarımızın mesleki dayanışmasına, mesleğin etik değerlerine ve özgür basın anlayışına katkı sunan Bolu Gazeteciler Cemiyeti’nin çalışmalarının yeni dönemde de artarak devam edeceğine inanıyorum. Şehrimizin doğru, tarafsız ve nitelikli habercilik anlayışına emek veren tüm basın çalışanlarına teşekkür ediyor; Başkan Minisker ve ekibine başarılar diliyorum.”
Çetin Uç, basının toplumun doğru bilgilendirilmesindeki kritik rolüne dikkat çekerek yeni dönemin Bolu basını adına hayırlı olmasını diledi.































