Bu kez Karamanlı'da görüntülendi

Aday adalığı çalışmalarını bölgesel konumlama ile yürüten Yeniden Refahlı Eşref İşler, Bolu’yu ihracatı şekillendirecek ve yönlendirebilecek düzeyde aşama kaydedebileceğini gündeme taşıdı. Halkı, esnaf ve vatandaş varlığıyla tanımladığı sosyal iletişimde, kalkınmanın göstergesini “üretim” hattıyla bağdaştırdı.

Bu kez Karamanlı'da görüntülendi
A- A+ Paylaş
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
Reklam

Yeniden Refah Partisi Bolu Belediye Başkan Aday Adayı Eşref İşler’in yeni durağı, Karamanlı Pazarı idi. Pazar bölgesinde açtığı tezgahla ürünlerini satışa çıkaran esnafla hasbihal eden İş İnsanı İşler, “satışlardaki son durumu” yerinde kontrol etti.
Sebze, meyve, kuru bakliyat, şarküteri ve tekstil üzerine Bolu halkına hizmet sunan satıcıların dertleriyle dertlenen İşler, ürünlerin fiyatlarını da analiz etti. 
Esnaf ve vatandaştan teveccüh gördüğü dikkatlerden kaçmayan İşler’in samimi üslubu tebessümle karşılanırken, önemli mesajlar verildi.
Pazarı alışveriş amaçlı ziyaret eden vatandaşlarla da el sıkışan İşler, “yerli duruş, milli duruş” mesajıyla çağrıda bulundu. 
“Yerli duruş, milli duruş” mesajıyla Karamanlı Pazarı’nı teveccüh iklimiyle ısıtan Yeniden Refahlı İşler’in büyükleriyle ayrı küçükleriyle farklı kurduğu diyaloglardan, vatandaşların “Biz senin aday olmanı istiyoruz.  Adayımız sensin” dilekleri görüntülendi.
Esnafa satış üzere teşhir ettiği ürünlerin menşeisini de soran İşler’in, “Ne kadar az ithal edersek, o kadar güçlenir, o kadar değerleniriz” ifadesi vatandaştan “tam not” alırken, Bolu’nun tarımda ihracat yapabilecek düzeye eriştirileceği içerikli bir “proje”nin fizibilite sürecinde ilerlediği müjdesi paylaşıldı.
Halkın alım gücü ile esnafın satış rakamlarını ‘pazar’ ölçeğinde değerlendiren İşler, “ekonomide denge” kuramını “mikro bölgeleme” yönüyle yorumladı. 
GÜVENLİ TÜKETİM, GÜVENLİ SATIŞ
Yorumuyla kentte haftanın belirli günleri kurulan semt pazarlarında etiketlere yansıyan fiyatların son derece önemli olduğunu vurgulayan İşler, “ İki farklı pazar mahalinde aynı menşeili ürün arası fiyat farkı varsa, ekonomideki dengeden bahsetmek mümkün olmayacaktır. Nasıl ki ürünün bir standardizasyonu varsa, fiyatta da tutarlılık aranmalı. Böylelikle vatandaşımız güvenle tüketebilsin, tüketim alışkanlıklarını geliştirsin, esnafımız da aynı güven mekanizmasında satışlarından memnun kalsın, işini güçlendirebilsin, çeşit yelpazesini genişletebilsin. Bir ülkenin kalkınma seviyesi ancak ve ancak üretimle ölçümlenebilir” diye konuştu.

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Manşet Haberler

Çok okunanlar
sanalbasin.com üyesidir