
Üretimde ve tüketimde yerli ürün tercih eden bilinçli tüketicilerin sayısı her geçen gün artarken, Bolu merkezli Yıltaş Mağazacılık tüm ülkeye örnek oluyor. Yıltaş Mağazacılığın Bolu ve Düzce'de bulunan gıda marketlerinde satışı yapılan ürünlerin %100'ü yerli iken, yapı marketlerinde bu oran %99'a ulaşmış durumda.
KALKINMANIN ANAHTARI 'YERLİ VE MİLLİ ÜRÜNLER'
Mağazalarını tamamen yerli ve milli ürünlerin satıldığı noktalar haline getirmek için çalıştıklarını ifade eden Yıltaş Mağazacılık Yönetim Kurulu Başkanı Emre Yıldırım, milli bilincin yerleşmesinde yerli üretimin ve tüketimin büyük önem taşıdığını ifade etti. Yıldırım, yapı marketlerde ulaştıkları %99'luk millilik oranını yakın bir gelecekte %100'e ulaştıracaklarını belirterek, "Biz gıda marketlerimizde %100 yerli ürün bulunduruyoruz. Bu uzun zamandır böyle. İnsanlar Gazze olaylarının başladığı tarihten itibaren yerli ve milli ürünlere daha fazla
hassasiyet göstermeye başladı ama biz çok öncesinde bu konuda harekete geçmiştik. Yani Gazze saldırıları başlamadan yıllar önce gıda marketlerimiz tamamen yerli ve milli ürünlerden oluşuyordu. Yapı marketlerimizin de dönüşümüne başlamıştık. Şu günlerde yerli ve milli ürünleri tercih etmenin ne kadar önemli olduğunu yaşayarak görüyoruz. Kalkınmanın anahtarı yerli ve milli ürünleri tercih etmek olduğunu düşünüyoruz. Gıda marketlerimizdeki
%100'lük yerli ürün oranını yapı marketlerimizde de gerçekleştirmek için yoğun çaba harcıyoruz. Şu anda %99 yerlilik oranına ulaştık. Çok az kaldı. İnşallah yakın bir gelecekte yapı marketlerimiz de %100 orana ulaşacağız. Vatandaşlarımızın yoğun ilgisi var. Yerli ve milli ürün hassasiyeti olan vatandaşlarımız bu durumdan haberdar oldukça bizi tercih etmeye başladı. Tabi fiyatlarımızın uygun olması da tercih sebebi. Yıltaş Mağazaları bu anlamda hem ekonomik hem yerli" dedi.