Bolu'da salep cezası kesilen kişilerden birinden intihar girişimi

Bolu’da geçtiğimiz günlerde yabani salep topladığı gerekçesiyle idari para cezası kesilen 3 kişiden birinin, bugün Bolu Orman Bölge Müdürlüğü’nde intihar girişiminde bulunduğu öğrenildi.

A- A+ Paylaş
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
Reklam

Haber: İrem Nur Öztürk
Edinilen bilgilere göre, Bolu’nun Yeniçağa ilçesinde toplanması yasak olan 4,5 kilogram yabani salep nedeniyle “biyoçeşitliliği tahrip etmek” suçundan toplam 2 milyon 97 bin 735 TL idari para cezası uygulanan 3 kişiden biri, bugün Bolu Orman Bölge Müdürlüğü’nde intihar girişiminde bulundu.

Olayla ilgili edinilen ilk bilgilere göre, intihar girişiminin ardından şahsın durumuna ilişkin henüz net bir bilgiye ulaşılamadı.

Öte yandan, intihar girişiminde bulunan kişinin, geçtiğimiz günlerde yabani salep topladığı gerekçesiyle ceza kesilen 3 kişiden biri olduğu öğrenildi.
 

Reklam

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Manşet Haberler

Çok okunanlar
sanalbasin.com üyesidir