
Haber: Barış GÜZELTÜRK
Ligde kaldıkları için mutlu olduklarını belirten Dinçbudak, stadyumun bir an önce yapılması gerektiğini
ve Boluspor’un yerinin Süper Lig olduğunu söyleyerek şöyle konuştu: “Öncelikle kazanarak ligi iyi bir
yerde bitirdiğimiz için memnunuz. Tabi Adana Demirspor genç bir takım. İyi mücadele ediyor. Bu da
bir sürpriz olmaması adına rakip takımın analizini yaptık hafta içi. Oyuncularımız da iyi mücadele
gösterdi. Özellikle savunmayı önde kurdukları için arkalara uzun toplarla, süpriz koşularla golleri
bulup rahatlamak istiyorduk. Bunu da oyuncularımız uyguladı ve skoru 6-0 gibi net skorla maçı
kazandık. Rakip takım Serik’in de mağlubiyetiyle Boluspor yine hak ettiği 1.ligde önümüzdeki sene
devam edecek. Bu bizim için mutluluk verici. Bu sezonda tabi inişli çıkışlı farlı süreçler yaşadı
Boluspor. İyi ortamlar, play-off kovalama ortamı yakalamıştı ama yaşanan olumsuzluklar bazı farklı
şeylerle maalesef ligin sonunu biraz sıkıntılı geçirdik. Ama önemli olan ligin sonunda gene aynı ligde
önümüzdeki sene devam etmesi Boluspor adına olumlu bir şey. Ben oyuncularıma teşekkür
ediyorum. Boluspor köklü bir camia. Geçmişte önemli oyuncular çıkarıp, Süper Ligde dahil mücadele
etti. Yakışan 1 üst lig, Süper Lig aslında. İnşallah önümüzdeki dönemleri iyi yapılanma, iyi ortam, tabi
bunların oluşması için de ciddi bir destek gerekiyor. İnşallah bunlar olur. Özellikle inşallah stadın bir
an önce yapılması. Çünkü seyircisiz bu iş olmuyor. İnşallah en kısa sürede stadımız yapılır.
Önümüzdeki dönemlerde de doğru planlama yapılır. Süper Lige çıkarız. Neden olmasın?”






























