BGC’den Bolu Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası’na hayırlı olsun ziyareti

Öztürk: ‘’Bolu’ya yakışır bir TIR parkı kazandırmak istiyoruz”

BGC’den Bolu Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası’na hayırlı olsun ziyareti
A- A+ Paylaş
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
Reklam

Haber: Sena Nur PORSUK
Bolu Gazeteciler Cemiyeti (BGC) yönetimi ve üyeleri, Bolu Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı İsmail Öztürk'e hayırlı olsun ziyaretinde bulundu. Gerçekleşen ziyarette BGC Başkanı Mert Minisker, Bolu Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası’nın yeni Başkanı İsmail Öztürk’e çalışmalarında başarılar diledi. İsmail Öztürk Bolu Gazeteciler Cemiyeti’nin ziyaretinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, göreve geldiği günden itibaren hayata geçirdikleri projeleri gazetecilere anlattı. Başkan İsmail Öztürk mevcut TIR parkı için yeni bir projeyi hayata geçirmeyi planladıklarını belirterek , "TIR parkımıza güzel bir proje oluşturduk.İnşallah projemizi hayata geçirdiğimizde Bolu'ya yaraşır bir TIR parkımız olacak." ifadelerini kullandı.


 

Reklam

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Manşet Haberler

Çok okunanlar
sanalbasin.com üyesidir