
Haber: Yağız EKMEN
BAİBÜ Öğrenci Yemekhanesinde 19 Kasım Çarşamba (dün) çıkan Domates Çorbası, Çıtır Tavuk, Mantı, Peynir Tatlısı menüsündeki çıtır tavuk birçok öğrencinin zehirlenmesine yol açtı. Edinilen bilgiye göre, 19 Kasım günü akşam saatlerinde çıkan son tepsi çıtır tavuğu yiyen öğrencilerin hepsinde ishal, kusma, halsizlik ve ateş belirtileri ortaya çıktı. Bunun üzerine birkaç öğrenci Bolu İzzet Baysal Eğitim ve Araştırma Hastanesine başvurdu. Doktor muayenesinden sonra öğrencilerin gıda zehirlenmesi olduğu anlaşıldı. Daha sonra aynı belirtileri yaşayan öğrencilerin de hastaneye başvurmasıyla olay adli vakaya döndü.
Polis ekipleri olayla ilgili incelemelerini sürdürüyor































