Araçtan sokağa broşür fırlatan kişi, ceza yedi

Bolu’da seyir halindeki bir otomobilinin camından reklam broşürü atarak çevreyi kirlettiği tespit edilen kişi hakkında cezai işlem başlatıldı.

A- A+ Paylaş
Paylaş
  • Linkedin
  • Pinterest
  • Whatsapp
  • Telegram
  • Reddit
Reklam

Bolu’da çevre kirliliğine geçit verilmiyor. Bolu Belediyesi Zabıta Müdürlüğü ekipleri, yerel basında yer alan görüntülerde İsmet Paşa Caddesi üzerinde seyreden 34 ZL 9243 plakalı beyaz otomobilin içinden reklam broşürü fırlatıldığının görülmesi üzerine harekete geçti. Görüntülerden aracın plakasını tespit eden ekipler, ilgili kişi hakkında broşürleri yere atmak suretiyle çevreyi kirletme gerekçesiyle idari para cezası kesti.

Reklam

Yorum yazın

Yorum yazmalısınız
İsim yazmalısınız
Doğru bir email yazmalısınız
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmayacaktır.

Manşet Haberler

Çok okunanlar
sanalbasin.com üyesidir