Gündem

Işıklarla subliminal mesaj mı verildi?

24 Aralık 2020 . 08:46

İzzet Baysal Caddesi Bolu Belediyesi’nin yaptığı ışıklandırmalar ile yeni görünümüne kavuştu. Caddedeki direklere takılan ışıkların bölücü terör örgütünün paçavralarında kullandığı sarı, kırmızı, yeşil renklerinde tercih edilmesi ise tartışmaları da beraberinde getirdi. Bolu Belediye Meclisi Ak Parti Grup Başkan Vekili Burak Balaban sosyal medya hesabından İzzet Baysal Caddesi’ne takılan ışıkların fotoğrafını “Subliminal” mesajıyla paylaştı.

Işıklarla subliminal mesaj mı verildi?

    Yeni yılın yaklaşmasıyla birlikte Bolu Belediyesi, İzzet Baysal Caddesi’ndeki direklere nilüfer şeklinde ışıklar taktı. Takılan ışıkların renkleri ise yeni tartışmanın fitilini ateşledi. Işıkların, Pkk terör örgütünün paçavralarında kullandığı sarı, kırmızı, yeşil renklerde olmasına siyasilerden tepki gecikmedi. Bolu Belediye Meclisi Ak Parti Grup Başkan Vekili Burak Balaban Facebook hesabından İzzet Baysal Caddesi’nin ışıklandırılmış fotoğrafını ‘Subliminal’ iletisiyle paylaştı. Balaban Instagram hesabından aynı fotoğraf ile yaptığı paylaşımda ise “Bolu Belediyesi’nden subliminal mesaj, soran olursa ittifak yapmadık falan filan…” ifadelerini kullandı.

    • Mervem24 Aralık 2020 . 15:23

      Ayy Allah aşkına kafanız nasıl çalışıyor? Demek ki siz olsanız öyle yapardınız.insanin fikri neyse zikri de odur.
      %34 %66
    • Soner24 Aralık 2020 . 17:02

      Gerçekten hayret verici bir durum. Bu renklerin bilerek seçildiğini ya da seçileceğini düşünmüyorum. Lakin bu renklerin neleri çağrıştırdığını bilmeyen yöneticiye yönetici denir mi onu da bilemiyorum
      %67 %33
    • Ihsan 24 Aralık 2020 . 17:30

      Bırakın bu takıntılı kafayı arkadașım ya, o zaman ülkedeki bütün trafik lambalarını sökelim. Ne yani Bolu șimdi PKK'lı mı oldu. Boş ișler...
      %40 %60
    • Sedat 24 Aralık 2020 . 19:45

      Bu uygulama kötü niyetli değilse kelimenin tam anlamıyla aymazlıktır. Çok önemli icraat yapmışsınız gibi birde elinize yüzünüze bulaştırmışsınız. Lafa geldi mi Bolu nun çocuğusunuz ama Boluspor un renklerini seçmeyi bile akıl edemediniz. Yoksa etmek mi istemediniz ?
      %100
    • Sedat24 Aralık 2020 . 19:45

      Bu uygulama kötü niyetli değilse kelimenin tam anlamıyla aymazlıktır. Çok önemli icraat yapmışsınız gibi birde elinize yüzünüze bulaştırmışsınız. Lafa geldi mi Bolu nun çocuğusunuz ama Boluspor un renklerini seçmeyi bile akıl edemediniz. Yoksa etmek mi istemediniz ?
    • Türk24 Aralık 2020 . 22:49

      Allahinizi severseniz bu renkler Türk rengi nerden PKK oluyor gidin bakın eski kıl cadirlardaki işlemelere
    • Koca Bolulu25 Aralık 2020 . 08:31

      Hayatımda Akpye oy vermedim. Vermeyi de düşünmüyorum ama burada sayın Balaban a tam katılmasam da hak veriyorum. Belki sublimal mesaj İçin seçilmedi ama plastik boru içindeki çirkin ışıklar iş bilmemezliğin, basitliğin somut hali olmuş
      %100
    • Türk rumuzlu arkadaş25 Aralık 2020 . 10:18

      Türkler için kutsal renkler içinde turkuaz da var boz da var beyaz da var siyah da var. Burada seçilen renklerin Türklerin kutsal rengi olduğu düşünülerek seçildiğini düşünmüyorum. Öyle olsaydı turkuazı kullanırlardı. Dün başkan yardımcısı yaptığı açıklamada sarının aslında beyaz olduğunu yukarıdan vuran ışığın sarı gibi gösterdiğini ve düzeltileceğini söylemiş. Düzgün yapılan şey neden düzeltilecek o zaman diye sormazlar mı?
      %100